Testdag

Idag testdag från kliniken. Dags för förnedringstestet som varit så negativt ett test kan bli. Mensen har fortfarande inte kommit igång, det kommer bara lite, lite gammalt blod blandat med lutinuskladd. Som grädde på moset har jag fruktansvärd migrän som pågått i ett dygn. Jag har ingen migränmedicin då det brukar funka med alvedon/citodon då jag har migrän men den här gången hjälper inte ens det. Kanske är det sorgen som tagit över?
Familjenoe
2016-03-05 @ 23:49:03

Sänder massa kramar ❤

Svar: Tack...
blirjagmamma.blogg.se

Familjenoe
2016-03-05 @ 23:49:05

Sänder massa kramar ❤

Tindra
2016-03-06 @ 08:04:45

Vad tråkigt att höra. Jag är så ledsen för er skull.

Svar: Tack... ❤️
blirjagmamma.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blir jag mamma?

Om kampen att bli gravida och få ett barn ur ett lesbiskt perspektiv

RSS 2.0