...och ruvandet

Nu är jag en sån där ruvare. Det känns spännande och pirrigt. Och ångestfyllt. Förstår äntligen detta förfärliga Lutinuskladd. 
Varit fortsatt mörbultad sedan äggplocket. Och det värsta av allt - förstoppningen. Huga! Jag har aldrig haft problem någonsin att gå på toaletten, nu gick det fyra dagar innan jag kunde gå. Med fruktansvärt magknip och vidriga gaser och såååå ont i rumpan. Otäckt! Jag har lydigt druckit mängder av vätska och kissat floder dag och natt - men inget mer. Sambon har varit väldigt gullig och stöttande och skämt bort mig så det har varit skönt. Det blir dock bättre allt eftersom och jag hoppas jag ska börja känna mig normal snart. Har ångest inför att jobba, är ledig idag men imorgon börjar det efter nästan en veckas ledighet. Huga. Nu vill jag bara få tiden att gå fram till Testdagen. Tar tacksamt emot allehanda tips som får tiden att rusa!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blir jag mamma?

Om kampen att bli gravida och få ett barn ur ett lesbiskt perspektiv

RSS 2.0