Äggplock bokat

Hej och tack för råd och tankar kring medicinering. Vi kommer köra på som vi tänkt ändå. Det blir nog bra. Eller, det kommer bli bra.
Min utmattning fortsätter. Jag jobbar och glor på TV resten av tiden, på gott och på ont. 
 
Sambon kämpar på så himla bra med diet, mediciner och hormoner. Östradiolprover har sett bra ut, och igår var det VUL. En tjock och fin slemhinna och 18 äggblåsor! Äggplock planerat till onsdag 20/4 tidigt på morgonen. De planerar att sätta in en blastocyst den här gången som vi ska få tillbaks först på måndag. Förra gången vi plockade ägg på sambon så fick vi ju tillbaks ett embryo dag två och två odlades till dag fem innan de kunde frysas. Så vi håller tummarna och jag har ändå stor tillförsikt att det kommer att gå bra den här gången. Det blir vårt 14:e försök. Rädslan inför hur jag kommer må om det inte funkar törs jag knappt tänka på. 
resantillettknyte.blogg.se
2016-04-16 @ 09:46:51
URL: http://resantillettknyte.blogg.se/

Försök tänka positivt och inte på de som "kan" hända, lättare sagt än gjort , jag vet :) men håller tummarna iallafall :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Blir jag mamma?

Om kampen att bli gravida och få ett barn ur ett lesbiskt perspektiv

RSS 2.0